piątek, 30 maja 2014

Wielki początek

Witam :)
Jestem Patrycja, wszyscy nazywają mnie Patuśka :) Nie wiem które to już moje podejscie do pisania bloga :) wszystkie poprzednie były pisane w formie pamietników ale chyba juz z tego wyrosłam :) zainspirowana blogiem nowopoznanym : "Kreatywność na paznokciach" postanowiłam sama stworzyć swój autorski blog :) mam nadzieje, że pomysł nie umrze w zarodku po paru miesiącach a wręcz przeciwnie będę go sumiennie pisać :) postanowiłam publikować różne rzeczy które mnie zachwycą lub z których działań nie będę zadowolona...

A oto pierwsza recenzja :)
Będąc na śniadaniowych zakupach w Lidlu zakupiłam znalezione przy kasie husteczki nawilżone :)
W paczuszce jest 15 szt, kosztują ku mojemu zaskoczeniu bardzo niewiele bo całe 0,99zł :) Miałam do wyboru o zapachu pomarańczowym lub melonowym :) Wybrałam te melonowe. Husteczki są rewelacyjne :) nie są napewno jak husteczki dla dzieci które kleją ręce :) po użyciu tych husteczek ręce są naprawde nawilzone, zaś sam zapach nie jest mocny :) Wydawało mi się, że za taką cenę rewelacji być nie może a jednak :) Miłe zaskoczenie :) A teraz prezentacja opakowania :


Proszę o wypowiedzi :) poszukuję jeszcze husteczek do demakijażu idealnych na lato :) Jeżeli macie jakieś propozycje chętnie poczytam :)

Mam nadzieje, że to nie będzie jedyny mój wpis:)


Pozdrawiam :))

4 komentarze:

  1. jeśli chodzi o te chusteczki, to w lecie zawsze mam w torebce tą wersję zapachową, której nie wymieniłaś ;) czyli mentolowe, super odświeżający i orzeźwiający zapach na lato;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiam się czy w takim razie nie kupić kolejnej paczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no nie każdemu podchodzi mentol, ale myślę że za 0,99 zł możesz zaryzykować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak znajde napewno kupie razie mam melonowe i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń